Wat zeggen onze klanten over Klium?

  • 6 / 10
    Aanbeveling? Ja

    Pluspunten: Ik heb verder geen opmerkingen

    Verbeterpunten: Sneller afhandelen retouren!

    Bart - 21/04/2018
  • 10 / 10
    Aanbeveling? Ja

    Pluspunten: Snelle levering, ondanks het product niet op voorraad was

    Verbeterpunten: Klant laten weten dat het product niet op voorraad is en wanneer het verwacht wordt.

    Jeroen - 20/04/2018
  • 10 / 10
    Aanbeveling? Ja

    Pluspunten: Ik heb verder geen opmerkingen

    Verbeterpunten: Ik kan geen verbeterpunten noemen

    Hans - 20/04/2018
  • 10 / 10
    Aanbeveling? Ja

    Pluspunten: Groot assortiment en snelle levering!!

    Verbeterpunten: Ik kan geen verbeterpunten noemen

    JB - 19/04/2018
  • 10 / 10
    Aanbeveling? Ja

    Pluspunten: top geleverd

    Verbeterpunten: Ik kan geen verbeterpunten noemen

    Klant - 19/04/2018
  • 9 / 10
    Aanbeveling? Ja

    Pluspunten: redelijke prijzen, snelle levering

    Verbeterpunten: geen

    Willem - 19/04/2018
  • 10 / 10
    Aanbeveling? Ja

    Pluspunten: Ik heb verder geen opmerkingen

    Verbeterpunten: Ik kan geen verbeterpunten noemen

    Herman - 19/04/2018
  • 10 / 10
    Aanbeveling? Ja

    Pluspunten: Snel geleverd, goede producten!

    Verbeterpunten: Ik kan geen verbeterpunten noemen

    Vogelsang - 19/04/2018
  • 8 / 10
    Aanbeveling? Ja

    Pluspunten: Over het algemeen zeer tevreden, snelle levering, goede prijzen t.a.v. kwaliteit. Echter bij de laatste bestelling van een Bosch boorhamer met twee verwisselbare boorkoppen een beschadigde boorkop ontvangen. Na reclamatie een nieuwe boorkop ontvangen, echter de verkeerde. Opnieuw gereclameerd en na 10 dagen een nieuwe boorkop ontvangen. Wat schets mijn verbazing, men stuurt opnieuw de verkeerde Deze service ben ik niet gewend van Klium

    Verbeterpunten: Controleer de gereclameerde artikelen voordat men ze verstuurt. Informeer de klant bij vertraging, 10 dagen wachten op een antwoord vind ik vrij lang. Als rede geeft men aan dat het probleem bij Bosch lag Het kan zijn dat het probleem niet bij Klium ligt, maar ik ben klant bij Klium niet van Bosch

    Hans - 18/04/2018
  • 10 / 10
    Aanbeveling? Ja

    Pluspunten: Snelle en correcte levering

    Verbeterpunten: Ik kan geen verbeterpunten noemen

    Klant - 18/04/2018

Bekijk alle beoordelingen