Verzend- en behandelkosten:
Retourneren: het herroepingsrecht
Je kan een artikel, binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst, terugsturen of binnen deze periode aangeven dat je van jouw aankoop afziet. Na deze melding heb je nog 14 dagen om het artikel te retourneren.
We vragen je het artikel retour te sturen in originele (ongebruikte) staat en indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking. Indien je tijdens de bedenktermijn verder bent gegaan dan nodig is voor de beoordeling of je het product wilt behouden, dan mogen wij de waardevermindering die daardoor is ontstaan verrekenen met het terug te storten bedrag.
We vragen je voor het aanmelden van jouw retour hieronder 'Retourneren' te selecteren als type aanvraag en het contactformulier in te vullen. Volg de vervolgstappen om je retourlabel aan te maken/af te drukken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor jouw rekening.
Een orderbevestiging wordt automatisch gegenereerd zodra de betaling van een order werd verwerkt. De orderbevestiging wordt verzonden naar het e-mailadres dat gekoppeld is aan jouw Klium account of bestelling.
Indien je toch geen orderbevestiging ontving, kan dat te wijten zijn aan:
een bestelling met overschrijving/overboeking: je koos als betaalmiddel voor overschrijving/overboeking. Dan kreeg je van Klium een mail met de pro forma factuur. Vervolgens kreeg je van de betaalprovider Docdata Payments een mail met de betaalreferenties. Gebruik steeds het unieke betaalkenmerk (PID-t nummer) en het rekeningnummer uit de mail van Docdata Payments om jouw overschrijving/overboeking uit te voeren. Zodra de betaling van je bestelling volledig werd verwerkt (2 tot 3 werkdagen), ontvang je automatisch ook de orderbevestiging.
een foutief opgegeven mailadres: controleer het mailadres dat je opgaf in je Klium account. Het komt voor dat het gekoppelde mailadres aan het account een typefout bevat. Je ontvangt daardoor geen mailverkeer van ons. Neem even contact op met de Klium klantenservice. We corrigeren in dat geval het mailadres van je account.
de spam-folder: controleer even of de orderbevestiging niet ongelukkig in de spam-folder is terecht gekomen.
Zelf het paswoord resetten of veranderen
Je kan het paswoord van je account resetten door in te loggen op je Klium account. In het gedeelte "Mijn persoonlijke informatie" kan je een nieuw paswoord instellen.
Ik ben mijn paswoord vergeten, wat nu?
Klik op het "Mijn account" symbool bovenaan de Klium webpagina. Op deze pagina kan je als geregistreerde bezoeker inloggen met je persoonlijke gegevens. Klik op de tekst "Paswoord vergeten" net onder de login-knop. Vul je e-mailadres in en je ontvangt nadien een email waarmee je een nieuw paswoord kan maken. Je kan nadien het nieuw aangemaakte paswoord nog veranderen in je account. Herhaal deze stap na 10 minuten, indien het in eerste instantie niet lukte het paswoord te resetten.
* Heb je een Klium account? Log dan in om orderinformatie automatisch weer te geven