Klantenservice

Klium Klantenservice

Bereikbaarheid tijdens de eindejaarsperiode

Tijdens de eindejaarsperiode is Klium op onderstaande dagen beperkt of niet telefonisch bereikbaar! E-mails worden dagelijks gecontroleerd en dringende vragen proberen we meteen te beantwoorden.

Openingstijden/bereikbaarheid  Telefonische Klantendienst
Maandag 24 december  9:00 - 13:00 uur
Dinsdag 25 december  gesloten
Woensdag 26 december  gesloten
Donderdag 27 december  9:00 - 13:00 uur
Vrijdag 28 december  9:00 - 13:00 uur
Zaterdag 29 december  gesloten
Zondag 30 december  gesloten
Maandag 31 december   gesloten
Dinsdag 1 januari   gesloten
Vanaf woensdag 2 januari  gewone uren: 09:00 - 16:00

Verwerking van de bestellingen

Bestellingen op 22 en 23 december worden op maandag 24 december verwerkt. De vermelde levertijd op de website gaat voor deze bestellingen in vanaf 24 december.

Bestellingen op 25 en 26 december worden op donderdag 27 december verwerkt. Voor deze bestellingen gaat de vermelde levertijd op de website in vanaf 27 december.

Bestellingen op 28, 29, 30 en 31 december worden samen met de bestellingen van 1 januari op 2 januari verwerkt. Voor deze bestellingen gaat de vermelde levertijd op de website in vanaf 2 januari.

Status van de voorraad

Van maandag 17 december 2018 tot en met 3 januari 2019 zijn veel toeleveranciers gesloten. Klium koopt vóór deze periode echter extra groot in. Toch kan het voorkomen dat een artikel uitverkocht is en in ons magazijn wordt geleverd vanaf 4 januari.

Vanwege de enorme drukte tijdens deze periode vragen we je geduld te hebben bij een eventuele vertraging. Klium probeert je bestelling zo snel mogelijk af te ronden.

Heb je vragen over bestellingen rond de feestdagen? Neem dan via het contactformulier contact met ons op. Of stuur een e-mail.

Herstellingen worden vanaf 3 januari 2019 in behandeling genomen.

Vind zelf het antwoord op je vraag

Of selecteer het type aanvraag en vul het contactformulier in *

* Heb je een Klium account? Log dan in om orderinformatie automatisch weer te geven

  • Retourneren
  • Incomplete / foutieve / beschadigde levering
  • Defect product / Garantie aanvraag
  • Algemene vraag

Je kan ons ook telefonisch bereiken. We helpen je graag verder!

Onze klantenservice is open van 9.00 tot 16.00 uur, en bereikbaar op 085 760 32 22 (lokaal tarief)

Nieuwe aankoop gedaan? Registreer zelf je nieuwe aankoop voor een verlengde garantietermijn!

Selecteer het merk en kom er alles over te weten.

Registratie & garantiebepalingen per merk