* Heb je een Klium account? Log dan in om orderinformatie automatisch weer te geven.
Verzend- en behandelkosten:
Retourneren: het herroepingsrecht
Je kan een artikel, binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst, terugsturen of binnen deze periode aangeven dat je van jouw aankoop afziet. Na deze melding heb je nog 14 dagen om het artikel te retourneren.
We vragen je het artikel retour te sturen in originele (ongebruikte) staat en indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking. Indien je tijdens de bedenktermijn verder bent gegaan dan nodig is voor de beoordeling of je het product wilt behouden, dan mogen wij de waardevermindering die daardoor is ontstaan verrekenen met het terug te storten bedrag.
We vragen je voor het aanmelden van jouw retour hierboven 'Retourneren' te selecteren als type aanvraag en het contactformulier in te vullen. Volg de vervolgstappen om je retourlabel aan te maken/af te drukken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor jouw rekening.
Transportschade vastgesteld op het moment van de bezorging:
Het product of de verpakking is defect als gevolg van transport en je stelt dit vast op het moment van de bezorging. Je kan dan de levering weigeren, maar laat de bezorger zeker ook de reden van de weigering noteren. Breng ons nadien op de hoogte door bovenstaand contactformulier in te vullen. Vermeld steeds je orderreferentie en/of klantennummer. We doen er alles aan om je zo snel mogelijk verder te helpen.
Transportschade vastgesteld na het openen van de verpakking:
Je stelt de transportschade vast nadat de bezorger al is vertrokken en/of nadat je de verpakking opende. Ook in dit geval vul je boventaand contactformulier in. Vermeld steeds je klantennummer en/of ordernummer en voeg bij voorkeur ook één of meerdere foto's toe van de beschadiging aan het bestelde artikel. We doen er alles aan om je zo snel mogelijk verder te helpen.
Bij Klium zetten we alles in werking om jouw bestelde artikelen zo snel mogelijk te bezorgen. Daarom worden voorraad-artikelen, die op werkdagen vóór 20 uur besteld en betaald werden, de volgende dag al geleverd. Bevat jouw bestelling (ook nog) niet-voorraad artikelen, dan worden deze bezorgd met een nieuwe zending zodra wij ze ontvangen van de leverancier. In de webwinkel vind je op elke productpagina een indicatie van de gemiddelde levertermijn voor niet voorraad-artikelen. Deze gemiddelde levertermijn is gebaseerd op de laatste 4 leveringen van de fabrikant/leverancier voor dat product.
Wens je toch een iets specifiekere leveringstermijn voor een niet-voorraad artikel te weten? Of is de levering van een niet-voorraad artikel voor jou dringend? Neem dan contact op met de Klium klantenservice. We gaan dan bij de leverancier voor jena wat de mogelijkheden zijn.
De leveringstermijn voor elk besteld artikel vind je ookterug op de orderbevestiging die je van ons ontvangt.