Naast de wettelijke garantie biedt Facom een aanvullende fabrieksgarantie.
Klium is een officiële en erkende dealer van Facom (dat geldt trouwens voor alle merken in onze webshop).
De wettelijke garantie
Particuliere klanten, 2 jaren wettelijke garantie
Particulieren klanten genieten van een wettelijk vastgestelde garantieperiode van 2 jaar. De garantietermijn gaat in op de factuurdatum van het geleverde artikel. Registreer je aankoop bij de fabrikant en doe dit binnen de 30 dagen na ontvangst van het bestelde artikel. Op die manier is je aankoop gekend bij de fabrikant en wordt de wettelijke garantie, afhankelijk van de fabrikant en het aangekochte artikel, verlengd met een extra fabrieksgarantie.
Zakelijke klanten, 1 jaar wettelijke garantie
Zakelijke klanten genieten van een wettelijk vastgestelde garantieperiode van 1 jaar. De garantietermijn gaat in op de factuurdatum van het geleverde artikel. Registreer je aankoop bij de fabrikant en doe dit binnen de 30 dagen na ontvangst van het bestelde artikel. Op die manier is je aankoop gekend bij de fabrikant en wordt de wettelijke garantie, afhankelijk van de fabrikant en het aangekochte artikel, verlengd met een extra fabrieksgarantie.
Wat houdt de Facom fabrieksgarantie in?
Simpel: neem contact op met de Klium klantenservice. Omschrijf het probleem en mail ons het aankoopbewijs en het garantiecertificaat, dan helpen wij je verder.
Belangrijk om weten!
Bij het retourneren van artikelen voor garantie- of herstellingsaanvragen moeten enkele veiligheidsvoorschriften gevolgd worden. Deze voorschriften zijn er om de veiligheid van technici en logistieke medewerkers te garanderen. Wanneer deze niet gevolgd worden, zal er een bijkomende kost aangerekend worden. Je doet er dus goed aan dergelijke bijkomende en overbodige kost (min. €25) te vermijden door onderstaande veiligheidsvoorschriften te volgen.
Voor het retourneren van stofzuigers en brandstofaangedreven machines gelden specifieke veiligheidsvoorschriften:
klantenservicelees de fabrieksgarantie