Naast de wettelijke garantie biedt Hikoki een aanvullende fabrieksgarantie.
Wanneer je HiKOKI gereedschap bij Klium koopt en nadien je aankoop registreert,
profiteer je bovendien van 2 JAAR EXTRA KLIUM GARANTIE.
Klium is een officiële en erkende dealer van HiKOKI (dat geldt trouwens voor alle merken in onze webshop).
De wettelijke garantie
Particuliere klanten, 2 jaren wettelijke garantie
Particulieren klanten genieten van een wettelijk vastgestelde garantieperiode van 2 jaar. De garantietermijn gaat in op de factuurdatum van het geleverde artikel. Registreer je aankoop bij de fabrikant en doe dit binnen de 30 dagen na ontvangst van het bestelde artikel. Op die manier is je aankoop gekend bij de fabrikant en wordt de wettelijke garantie, afhankelijk van de fabrikant en het aangekochte artikel, verlengd met een extra fabrieksgarantie.
Zakelijke klanten, 1 jaar wettelijke garantie
Zakelijke klanten genieten van een wettelijk vastgestelde garantieperiode van 1 jaar. De garantietermijn gaat in op de factuurdatum van het geleverde artikel. Registreer je aankoop bij de fabrikant en doe dit binnen de 30 dagen na ontvangst van het bestelde artikel. Op die manier is je aankoop gekend bij de fabrikant en wordt de wettelijke garantie, afhankelijk van de fabrikant en het aangekochte artikel, verlengd met een extra fabrieksgarantie.
De Hikoki Garantie geeft je:
Bij Klium krijg je 5 jaar GARANTIE op elektrische gereedschappen van HiKOKI . Bovenop de fabrieksgarantie ontvangt je na registratie van je aankoop 2 JAAR EXTRA KLIUM GARANTIE. Dat betekent meer zekerheid om je nieuwe aankoop lange tijd zorgeloos te gebruiken.
De wettelijke garantie is 2 jaar voor particulieren en 1 jaar voor zakelijke klanten. Na registratie bij de fabrikant kan je, naargelang merk of product, de garantie verlengen. Klium verlengt deze garantie tot maximaal 5 jaar.
Voor de extra Klium garantie gelden dezelfde garantievoorwaarden als van de leverancier. De Klium garantie is niet geldig op producten of productgroepen die door de fabrikant uitgesloten worden voor een verlengde garantietermijn. Indien je een HiKOKI product niet kan aanmelden bij de fabrikant voor een verlengde garantie, is de extra Klium garantie dus niet van toepassing. De Klium garantie is van kracht vanaf 02/07/2018.
Registreer je aankoop op de website van HiKOKI binnen 4 weken na ontvangst van je bestelling. Voor de 3 jaar HiKOKI garantie hoef je geen online registratie meer te doen.
Let op: om te genieten van de twee extra Klium garantie jaren, dien je je aankoop wel nog online te registreren bij HiKOKI. Vergeet ook niet om voor elk aangekocht apparaat afzonderlijk een online registratie te doen.
Simpel: neem contact op met de Klium klantenservice. Omschrijf het probleem en mail ons het aankoopbewijs en het garantiecertificaat, dan helpen wij je verder.
Belangrijk om weten!
Bij het retourneren van artikelen voor garantie- of herstellingsaanvragen moeten enkele veiligheidsvoorschriften gevolgd worden. Deze voorschriften zijn er om de veiligheid van technici en logistieke medewerkers te garanderen. Wanneer deze niet gevolgd worden, zal er een bijkomende kost aangerekend worden. Je doet er dus goed aan dergelijke bijkomende en overbodige kost (min. €25) te vermijden door onderstaande veiligheidsvoorschriften te volgen.
Voor het retourneren van stofzuigers en brandstofaangedreven machines gelden specifieke veiligheidsvoorschriften: