Heb je een klacht of bemerking?

Een klacht over een product of onze dienstverlening kan je indienen per e-mail via [email protected] of telefonisch via 0800 0226 945 (op weekdagen tussen 09:00 en 16:00).  We doen ons uiterste best om je zo goed en zo snel mogelijk te helpen.

Ben je toch niet tevreden met de afhandeling van de klacht? Dan kan je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kan je de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show&lng=NL)

Klium reageert uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht inhoudelijk op de klacht. Dit geldt zowel voor particuliere als zakelijke klachten. Maar natuurlijk proberen we alle klachten zo snel en zo goed mogelijk op te lossen.

Heb je een klacht als zakelijke klant?

Een klacht over een product of onze dienstverlening kan je indienen per e-mail via [email protected] of telefonisch via 0800 0226 945 (op weekdagen tussen 09:00 en 16:00).  Ook voor zakelijke klanten doen we ons uiterste best om je zo goed en zo snel mogelijk te helpen. Ben je toch niet tevreden met de afhandeling van de klacht? Zakelijke klanten kunnen zich niet wenden tot de Geschillencommissie Thuiswinkel (voor particulieren) en het ODR-platform, maar kunnen wel een klacht indienen via www.thuiswinkel.org