Volgende afrekenmogelijkheden zijn beschikbaar tijdens de order check-out:
Achteraf betalen
AfterPay
AfterPay voert voor Klium het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht van AfterPay via de AfterPay App kunt inzien en betalen. Met de AfterPay App regel je dit veilig en heel eenvoudig op je smartphone. In de online omgeving MijnAfterPay kan je jouw betaaloverzichten vanaf je computer, mobieltje of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via push notificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van jouw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in de privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kan je jouw bestelling afrekenen met een andere betaalmethode. Meer informatie kan je lezen op de website van AfterPay.
Billink
Billink: heb je een Klium account aangemaakt? En heb je met dit account een eerste bestelling gedaan? Dan heb je tijdens de check-out de mogelijkheid om achteraf te betalen met Billink*. Tijdens de checkout wordt er in realtime een credit check gedaan door Billink. Billink heeft een scoremodel ontwikkeld waarin aanvragers voortdurend worden gescreend. Dit scoremodel is dynamisch, wat wilt zeggen dat nieuwe betaalervaringen en eerdere creditchecks direct worden meegenomen in de score van elke aanvrager. Werd je aanvraag goedgekeurd, dan ontvang je na 14 dagen de factuur van je bestelling rechtstreeks via Billink. Zorg er voor dat je factuur en verzendadres dezelfde zijn. Anders gaat Billink je order niet accepteren. Werd je aanvraag door Billink geweigerd? Kies dan voor een andere betaaloptie. Er kunnen nl. verschillende redenen zijn waarom Billink de aanvraag niet goed heeft gekeurd. Deze gegevens zijn vertrouwelijk en kunnen enkel bij Billink opgevraagd worden. Hiervoor dien je een schriftelijk verzoek in te dienen bij Billink met een kopie van je identiteitskaart.
(*)
Voor particuliere klanten is het maximale bedrag €750.
Voor zakelijke klanten is het maximale bedrag €4000.
Er wordt door Klium voor geen enkele betaalmethode extra kosten aangerekend.
Neem dan contact op met onze klantendienst. Je kan ons elke werkdag bereiken via [email protected]l en telefonisch op 0800 0226 945 (tussen 09:00 en 16:00). We helpen je graag!
Voor zakelijke klanten is het maximale bedrag €1000.