De bezorging: op je thuisadres of in een afhaalpunt bij jou in de buurt!

DHL

Klium werkt samen met DHL voor de levering van kleine en grote pakketten (palletzendingen). Je hebt de keuze om je bestelling te laten leveren op een adres naar keuze of in één van de vele afhaalpunten bij jou kort in de buurt. Kleine pakketen worden bezorgd van maandag t/m zaterdag. Grote pakketten (palletzendingen) van maandag t/m vrijdag.  

Je pakket op de voet volgen met track & trace

Je ontvangt van ons een verzendbevestiging met de track & trace link zodra je bestelling klaar staat in ons centraal magazijn. Het kan zijn dat je niet onmiddellijk een status over het bezorgmoment ziet in de track & trace op het moment dat je de bevestiging ontving. Probeer het enkele uren later want de track & trace info wordt regelmatig bijgewerkt. Zo is er een eerste update wanneer je bestelling in het sorteerproces van de bezorger zit (vaak vanaf middernacht). Koos je tijdens de checkout van je bestelling voor een afhaalpunt? Dan ontvang je van de bezorger een sms of email zodra je pakje klaar ligt om afgehaald te worden. 

Next-day delivery

De voorraad-artikelen uit je bestelling mag je al vanaf de volgende dag verwachten wanneer je op werkdagen vóór 20.00 uur bestelt. DHL bezorgt je bestelling tijdens reguliere werkdagen van maandag t/m zaterdag. Palletzendingen wordt bezorgd van maandag t/m vrijdag. 

Niet aanwezig op het moment van bezorging?

Was je niet aanwezig tijdens het bezorgmoment, dan probeert DHL het de volgende werkdag nog een keertje. Lukt het bij de tweede poging niet, dan laat de bezorger een 'afwezigheidskaartje’ achter met het adres van het afhaalpunt. Jouw bestelling wordt dan bezorgd bij een afhaalpunt bij jou kort in de buurt. Je hebt 5 dagen tijd om je pakket af te halen vooraleer het terug naar ons wordt verzonden.

Levertijden

De voorraad-artikelen uit elke bestelling die op werkdagen vóór 20 uur wordt afgerekend, verzenden we nog dezelfde werkdag. 97% van de verzendingen worden de eerste werkdag na bestelling bezorgd. Artikelen die Klium voor je moet bestellen bij onze fabrikanten of leveranciers (de zogenaamde back-orderartikelen) worden onmiddellijk na ontvangst naar je toegestuurd. Meer informatie over de levertijden van de door jou bestelde artikelen, vind je altijd terug in de orderbevestiging of verzendbevestiging die je per mail ontvangt. Heb je een account bij Klium? Dan kan je op elk moment de details en de status over je bestellingen raadplegen.

Verzendkosten

Dit zijn de kosten voor het klaarmaken en verzenden van jouw bestelling. Bestellingen met een totaal orderbedrag vanaf €125 verzenden we gratis.

  • Gratis vanaf €125
  • Totaal orderbedrag kleiner dan €75: €11,99 
  • Totaal orderbedrag tussen €75 en €125: €6,99 

De kosten worden ook vertoond in het overzicht voordat je je bestelling afrekent. 

Meer weten?

Neem dan contact op met onze klantendienst. Je kan ons elke werkdag bereiken via [email protected]l en telefonisch op 0800 0226 945 (tussen 09:00 en 16:00). We helpen je graag!