Klium levert aan particulieren, bedrijven en instellingen

De levertijd

Bestellingen die voor 16 uur betaald zijn en op voorraad liggen, verzenden wij dezelfde werkdag nog. In 95% van gevallen ontvang je je bestelling de eerste werkdag na verzending. Producten die Klium voor je moet bestellen bij fabrikanten of leveranciers, worden direct na ontvangst naar je toegestuurd, zonder te wachten tot je hele bestelling compleet is.

De verzendkosten

  • Indien je voor minder dan 50 euro bestelt, betaal je € 4,99 voor het verzenden van producten.
  • Indien je voor 50 euro of meer bestelt, is het verzenden van producten gratis.

De exacte verzendkosten van je bestelling zie je in het overzicht voordat je je bestelling betaalt.

Klium werkt samen met PostNL en Getax (zendingen boven 30 kg)

  • PostNL: De dag van verzending krijg je een e-mail met daarin de track & trace link.
  • Getax (enkel zendingen boven 30 kg): De dag van verzending krijg je een e-mail met daarin de track & trace link.

Bezorging door PostNL

PostNL

Ben je niet thuis als PostNL jouw pakket komt bezorgen? Of heb je de bezorger gemist? Dan kan je het volgende doen:

Eerste bezorgpoging moet nog plaatsvinden

Vaak is het mogelijk om nog vóór de eerste bezorgpoging een ander bezorgmoment te kiezen.Bekijk hoe je dit kan doen

Niet thuis bij eerste bezorgpoging

Dan probeert de bezorger jouw pakket af te geven bij de buren - alleen met de toestemming van de afzender. Lukt dit niet, dan laat de bezorger een kaartje met een ‘niet-thuiscode’ bij je achter. Met deze code kan je een nieuw bezorgmoment kiezen. Dit kan tot 22.00 uur. Als je niets doet, komt PostNL op de volgende bezorgdag (maandag t/m zaterdag) nog een keer bij je langs.

Niet thuis bij tweede bezorgpoging

Ook dan laat de bezorger een kaartje bij je achter. Hierop staat waar je je pakket kan ophalen. Deze informatie vind je ook in Track & Trace en in de PostNL-app.

Bezorging door Getax

Getax

Wordt jouw pakket bezorgd door Getax (zendingen met artikelen boven 30 kg en/of groter dan 1,5 m), dan dient er iemand thuis te zijn op het moment van de bezorging. Indien er niemand aanwezig is, zal de bezorger van Getax een kaartje achter laten. Hierop staat de informatie waarmee je een afspraak kan maken voor een tweede bezorgmoment.

Meer weten?

Neem dan contact op met onze klantenservice. Je kan ons elke werkdag bereiken via info@klium.nl en telefonisch op 085 760 32 22 (tussen 09:00 en 16:00).

We helpen je graag!