De bezorging: flexibiliteit, eenvoud & next-day delivery!

PostNL en Getax

Tijd is een schaars goed. We begrijpen dat het vaak snel moet gaan of dat je niet altijd de tijd hebt om de de bezorger op te wachten. Daarom geven we je de vrijheid om te bepalen hoe en waar je bestelling bezorgd wordt. Ben je overdag niet thuis? Maak dan gebruik van de vele afhaalpunten bij jou in de buurt. Je kiest tijdens de checkout van je bestelling zelf hoe en waar je bestelling geleverd wordt.

Klium werkt samen met PostNL en Getax/Transmissions. Bestellingen met artikelen onder de 30 kg en/of kleiner dan 1,5 m worden bezorgd door PostNL. Voor bestellingen met artikelen boven 30 kg en/of met afmetingen groter dan 1,5 m doen we automatisch beroep op de hierin gespecialiseerde vervoerder Getax/Transmissions.

Je pakket op de voet volgen, track & trace

Je ontvangt een verzendbevestiging van ons met de track & trace link zodra je bestelling klaar staat in ons centraal magazijn. Het kan zijn dat je niet onmiddellijk een status over het bezorgmoment ziet in de track & trace op het moment dat je de bevestiging ontving. Probeer het enkele uren later want de track & trace info wordt regelmatig bijgewerkt. Zo is er een eerste update wanneer je bestelling in het sorteerproces van de bezorger zit. De track & trace link voor de verzendingen met gtax/transmissions ontvang je op de dag van de verzending.

Bezorging door PostNL

postnl

Next-day delivery? 
De voorraad-artikelen uit je bestelling mag je al vanaf de volgende dag met PostNL verwachten wanneer je op werkdagen vóór 20 uur bestelt.

Niet thuis tijdens het bezorgmoment?
Was je niet thuis tijdens het bezorgmoment, dan probeert PostNL je pakket af te geven bij de buren. Lukt dit niet, dan laat de bezorger ‘een niet-thuis code’ achter. Met deze code kan je zelf een nieuw bezorgmoment kiezen. Als je niets doet, komt PostNL de eerst volgende bezorgdag nog een keer langs.

Bezorging door Getax/Transmissions

getax

Wordt jouw pakket bezorgd door Getax/Transmissions (zendingen met artikelen boven 30 kg en/of groter dan 1,5 m), dan dient er iemand thuis te zijn op het moment van de bezorging. Indien er niemand aanwezig is, zal de bezorger een kaartje achter laten. Hierop staat de informatie waarmee je een afspraak kan maken voor een tweede bezorgmoment.

Levertermijn

De voorraad-artikelen uit elke bestelling die vóór 20 uur wordt afgerekend, verzenden we nog dezelfde werkdag. 97% van de verzendingen worden de eerste werkdag na bestelling bezorgd. Producten die Klium voor je moet bestellen bij onze fabrikanten of leveranciers (, de zogenaamde back-orderartikelen,) worden onmiddellijk na ontvangst naar je toegestuurd. Meer informatie over de levertijden van de door jou bestelde artikelen, vind je altijd terug in de orderbevestiging of verzendbevestiging die je per mail ontvangt. Heb je een account bij Klium? Dan kan je op elk moment de details en de status over je bestellingen raadplegen.

Verzendkosten

  • Gratis verzending vanaf €100.
  • Bestellingen tussen €50 en €100: €2,99 verzendkosten.
  • Bestellingen kleiner dan €50: €9,99 verzendkosten.

De verzendkosten worden ook vertoond in het overzicht voordat je je bestelling afrekent.

Meer weten?

Neem dan contact op met onze klantendienst. Je kan ons elke werkdag bereiken via [email protected] en telefonisch op 085 760 32 22 (tussen 09:00 en 16:00). We helpen je graag!